Viewsonic și-a prezentat astăzi, 30 mai, în cadrul unui eveniment pentru presă și parteneri oferta de produse pentru piața din România. Prezentarea a fost suținută de Valentin Spătaru, Country Sales Manager Romania & Bulgaria la Viewsonic și Mert Gundogdu, Marcom Manager – Turkey & CEE.
Valentin Spătaru (S) și Mert Gundogdu. FOTO Adrian Pogîngeanu
Categoriile principale de produse din portofoliul Viewsonic sunt: monitoare de PC, videopreoiectoare, ecrane interactive și ecrane comerciale.
Istoricul Viewsonic și detalii despre companie
Mott-ul companiei este See the Difference, sigla companiei constă în 3 cinteze australiene.
Punctele principale din istoria Viewsonic:
– în 1987 compania a fost fondată de James Chu, în California, SUA, sub numele Keypoint Technology;
– în 1990 a lansat primul monitor;
– în 1993 a fost lansat brandul Viewsonic și actualul logo;
– în 1999 compania a lansat primele videoproiectoare cu…
0 Comments