Monday, September 25, 2023

  • IKEA urmărește să ofere mai multe servicii de îmbunătățire a locuințelor și întrebări simple ale clienților unui robot de inteligență artificială numit Billie.
  • În Marea Britanie, clienții plătesc 25 de lire sterline pentru un apel video de 45-60 de minute pentru sfaturi de design interior și lista de produse sugerate.
  • Investiția în servicii digitale, pe măsură ce IKEA se angajează într-o expansiune de 2 miliarde de euro în Statele Unite, este în concordanță cu rivalul Wayfair.

Compania suedeză IKEA pregătește un grup de aproape 8.500 de lucrători din centrele de call centre pentru funcția de consilieri de design interior încă din anul 2021, relatează Reuters. Gigantul suedez al mobilierului urmărește să ofere mai multe servicii de îmbunătățire a locuințelor și întrebări simple ale clienților unui robot de inteligență artificială numit Billie. Acesta a gestionat 47% din întrebările clienților către centrele de call centre în…

Citeşte mai mult

0 Comments

Leave a Comment