Canyon, brandul de accesorii pentru PC-uri și telefoane mobile, cu o
istorie de 20 de ani, și-a anunțat succesul remarcabil pe piața din România.
Potrivit celui mai recent raport GFK, brandul Canyon a câștigat o cotă de piață
semnificativă pe piața ceasurilor inteligente, adresându-se atât adulților, cât
și copiilor.
Mai mult de 10.000 de ceasuri inteligente au fost vândute în România în
prima jumătate a acestui an, ceea ce a adus Canyon la o cotă impresionantă de
5% din piața de ceasuri inteligente pentru adulți și la o cotă și mai notabilă
de 10% din piața de ceasuri pentru copii. Această realizare subliniază
popularitatea în creștere și adoptarea pe scară largă a ceasurilor inteligente
de către consumatorii din România.
Prezența ceasurilor inteligente Canyon pe rafturile magazinelor din întreaga țară a jucat un
rol esențial în creșterea vânzărilor acestora. Brandul este prezent în magazine
importante, cum ar fi…
0 Comments