- Rețeaua blockchain Aurora înregistrează produsele de lux.
- Rețeaua a fost dezvoltată de LVMH, Prada Group și Cartier.
- Produsele au un cip care poate fi scanat cu o aplicație.
Tehnologia intră și pe piața fake-urilor de lux. Fiecare produs este înregistrat, la vânzare, în blockchain-ul Aurora. E o rețea dezvoltată de LVMH, Prada Group și Cartier. În blockchain este înregistrat certificatul de autenticitate, dar și informații despre trasabilitatea produsului. Un cip implantat în produs îți poate arăta în câteva secunde dacă produsul este autentic. Sunt peste 600.000 de produse integrate în blockchain-ul Aurora. În acest blockchain au intrat și Loro Piana, Maison Margiela, OTB Group și Mercedes.
Richemont are o altă soluție. A dezvoltat o platformă în care apar informații despre furtul sau pierderea bijuteriilor și ceasurilor, iar LVMH lucrează acum la un sistem de verificare bazat pe inteligența artificială. Asta în condițiile în care piața de…
0 Comments