- Progresul A.I. în ultimii ani s-a simțit pe fiecare plan.
- În ultimii 2 ani, companiile au încercat diverse strategii de marketing de 1 aprilie.
- Instrumentele A.I. pot genera rapid conținuturi de marketing, de la videoclipuri și imagini, la mesaje, text.
Progresul A.I. în ultimii ani s-a simțit pe fiecare plan, inclusiv în ceea ce privește strategiile de marketing ale unor companii cu nume, însă când vine vorba de 1 aprilie este mai dificil să distingi ceea ce este real și unele farse generate de A.I. Acest lucru poate avea un impact asupra modului în care e văzută influența inteligenței artificiale.
Ce fel de farse poate face Inteligența Artificială?
În ultimii 2 ani, companiile au încercat diverse strategii de marketing de 1 aprilie. De exemplu, rebranding-ul Volkswagen ca „Voltswagen” și închiderea fictivă a Traderului Joe’s sunt doar două dintre glumele celebre care au stârnit discuții în mediul online. Aceste exemple evidențiază modul în care…
0 Comments