Wednesday, May 1, 2024

  • Progresul A.I. în ultimii ani s-a simțit pe fiecare plan.
  • În ultimii 2 ani, companiile au încercat diverse strategii de marketing de 1 aprilie.
  • Instrumentele A.I. pot genera rapid conținuturi de marketing, de la videoclipuri și imagini, la mesaje, text.

Progresul A.I. în ultimii ani s-a simțit pe fiecare plan, inclusiv în ceea ce privește strategiile de marketing ale unor companii cu nume, însă când vine vorba de 1 aprilie este mai dificil să distingi ceea ce este real și unele farse generate de A.I. Acest lucru poate avea un impact asupra modului în care e văzută influența inteligenței artificiale.

Ce fel de farse poate face Inteligența Artificială?

În ultimii 2 ani, companiile au încercat diverse strategii de marketing de 1 aprilie. De exemplu, rebranding-ul Volkswagen ca Voltswagen” și închiderea fictivă a Traderului Joe’s sunt doar două dintre glumele celebre care au stârnit discuții în mediul online. Aceste exemple evidențiază modul în care…

Citeşte mai mult

0 Comments

Leave a Comment